Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na jejich zlepšení
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Improvements
Authors:
Malochová, Šárka ; Šindelková, Jana (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýše-ní její úrovně pro firmu Provident Financial s.r.o., která nabízí bezúčelové hotovostní i bezhotovostní půjčky v České republice již od roku 1997. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. V praktické části je analýza výsledků marke-tingového průzkumu, provedeného na budoucích i stávajících zákaznících firmy Pro-vident financial s.r.o. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření, jenž by měla zvýšit spokojenost zákazníků a přinést firmě vyšší tržby
The diploma thesis is focused on customer satisfaction analysis and proposals to increase its level for Provident Financial s.r.o., which has been offering purposeless cash and non-cash loans in the Czech Republic since 1997. The theoretical part describes the issue of marketing research. The practical part is an analysis of the results of a marketing survey conducted on future and existing customers of Provi-dent Financial s.r.o. On the basis of this information, measures are proposed to in-crease customer satisfaction and bring higher sales to the company.
Keywords:
ad-vertising; advertisement; analysis of customer satisfactionm Provident Financial; credit; customer; customer satisfaction; fees.; interest rate; loan; Marketing; marketing research; questionnaire; s.r.ol.; analýza spokojenosti zákazníka; dotazník; Marketing; marketingový výzkum; NPS; poplatky; propagace; Provident Financial s.r.o.; půjčka; reklama; spokojenost zákazníka; zákazník; úrok; úvěr
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67256