Original title:
Návrh reklamní kampaně pro vánoční turné
Translated title:
Proposal for Christmas Tour Advertising Campaign
Authors:
Nejčevová, Lada ; Cafourek, Tomáš (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce s názvem „Návrh reklamní kampaně pro vánoční turné“ je zaměřena na sestavení návrhu marketingového plánu ke konkrétnímu projektu. Diplomová práce je rozčleněna na tři základní části. V první kapitole jsou uvedena teoretická východiska z oblasti marketingu, druhá kapitola se zabývá analýzou současného stavu vybrané společnosti a projektu vánočního turné a ve třetí kapitole jsou formulovány návrhy na zlepšení propagace a celkového chodu daného projektu.
Master‘s thesis called “Proposal of Advertising Campaign for Christmas Tour” focuses on making a marketing plan proposal for a certain project. This thesis is divided into three main parts. The first chapter presents theoretical starting points from the marketing area. The second chapter deals with the analysis of the current state of the selected company and Christmas tour project. Proposals for improvement of the promotion and overall running of the project are formulated in the third chapter.
Keywords:
communication mix; event.; Marketing; marketing environment; marketing mix; marketing plan; promotion; SWOT analysis; event.; komunikační mix; Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový plán; propagace; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67076