Název: Návrh strategie rozvoje obchodních aktivit firmy v rámci evropského vnitřního trhu.
Překlad názvu: Company´s Business development strategy in terms of European Market
Autoři: Heřmanová, Martina ; Pechánek, Adam (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza trhu; cíle společnosti; dceřiná společnost; export; Franchising; globalizace; internacionalizace; Joint venture; komunikace; konkurenceschopnost; kontrolní proces; kultura země; průzkum trhu; strategie; zahraniční investice; communication; company objectives; competitive advantage; controlling process; culture of the country; exportation; foreign investment; Franchising; globalization; internationalization; Joint venture; market analysis; market research; strategy; subsidiary company

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15479

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-566513


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet