Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction
Autoři:
Mlezivová, Veronika ; Smékalová, Andrea (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem spokojenosti zákazníků jazykové školy. Popisuje způsob návrhu marketingového průzkumu, provádění dotazníkového šetření a analýzu získaných informaci. Na základě provedeného zhodnocení mínění klientů školy, zpracovává návrh zlepšení vnímání firmy svými zákazníky, které by mělo vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a dále ke zkvalitnění služeb. Popisuje řadu doporučení, jak zlepšit vystupování školy vůči studentům a stát se více pro zákaznicky orientovanou.
Bachelor’s thesis deals with marketing research of customer satisfaction language school In-Virtute. It describes how to design a marketing survey questionnaires, implementation and analysis of information. On the basis of an assessment conducted by opinion research clients, processes the proposal improving the perception of the company, its customers, which should lead to increased customer satisfaction and to improve services. Thesis describes a series of recommendations to improve the performance of the school to students, and become more customer-oriented.
Klíčová slova:
dotazník; Marketingový průzkum; služby.; spokojenost zákazníka; zákazník; customer; customer satisfaction; Marketing research; questionnaire; services.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7087