Original title:
Návrh na zlepšení nabídky hotelových služeb
Translated title:
The Proposal of Improvement in Offer of Hotel Services
Authors:
Jašová, Zuzana ; Král, Petr (referee) ; Mikulec, Luděk (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce je zpracována pro Hotel Pod Zámkem ve Velkém Meziříčí. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení návštěvnosti hotelu a restaurace.
The diploma thesis was processed at the Hotel Pod Zámkem at Velké Meziříčí. It analyzes and evaluates its marketing communication and examines imperfections in this field. It contains proposals for improving the company promotion, which include new methods of the company marketing communication and their application in practice, leading to a growth of the hotel and the restaurant.
Keywords:
advertising; hotel management; hotel marketing; marketing communication; marketing mix; promotion; public relations; hotelový management; hotelový marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; propagace; reklama; vztahy k veřejnosti
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/16893