Original title:
Návrh komunikační strategie
Translated title:
Proposal of Communication Strategy
Authors:
Viktorin, Ondřej ; Halouzková, Dana (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
V návrhu komunikační strategie pro firmu OK Plast se v práci zabývám problémem týkající se firemní identity, jež zahrnuje všechny identifikační znaky, které pomáhají rozpoznávat určitý subjekt a odlišovat ho od jiných. Firemní identita se v rámci komunikačního mixu řadí do public relations. Základem firemní identity je filozofie a historie firmy. Jedná se o určitou „hlavní strategii podniku.“
In the proposal of communication strategy for OK Plast Company I solve the problem about corporate identity, contains all identification symbols helping recognize the specific subject and distinguish it from the others. Corporate identity is classified to public relations in communication mix. Principle of corporate identity is a philosophy and history of company. It is about “main strategy of company.”
Keywords:
communication; corporate culture; Corporate identity; design.; graphic manual; design.; Firemní identita; firemní kultura; grafický manuál; komunikace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7910