Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for Its Improvement
Authors:
Žambochová, Alice ; Zámečník, Jan (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu, hodnocení a na návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. První část práce je věnována teoretickému podkladu na dané téma. V další části je provedena analýza současné situace vnitřního a vnějšího okolí podniku a analýza úrovně spokojenosti zákazníků, která je založena na vyhodnocení dotazníkového průzkumu. Poslední část obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
This diploma thesis focuses on the analysis and evaluation of proposals to increase customer satisfaction. The first part is devoted to the theoretical background of the topic. The next part is an analysis of the current situation of the internal and external environment of the company, as well as an analysis of customer satisfaction following an evaluation of questionnaire-based research. The last part contains proposals to increase customer satisfaction.
Keywords:
Customer satisfaction; marketing research; questionnaire; teahouse; dotazník; marketingový průzkum; spokojenost; Zákazník; čajovna
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/31130