Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Authors:
Gelnarová, Monika ; Gil, Marek (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současné úrovně spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, protože spokojení zákazníci jsou jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících úspěšnost společnosti. Analýza spokojenosti zákazníků je provedena ve společnosti KOVONA SYSTEM a.s. na základě dotazníku, který vyplní odběratelé. Výsledkem práce jsou také návrhy pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
This bachelor’s thesis deals with analysis of present customer satisfaction with products and services because satisfied customers are one of the most important factors affecting success of a company. The analysis of customer satisfaction is realized in the company KOVONA SYSTEM a.s. and based on questionnaire which is sent to clients to fill out. The output of this thesis includes proposals which should increase the customer satisfaction.
Keywords:
customer; customer satisfaction; Marketing; proposals; questionnaire; dotazník; Marketing; návrhy; spokojenost zákazníků; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/32159