Original title:
Inovace marketingového plánu mezinárodních atletických závodů ve skoku vysokém
Translated title:
The Innovation of Marketing Plane of International Athletics Competition in the High Jump
Authors:
Douchová, Tereza ; Kotyza, Petr (referee) ; Blahutková, Marie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro Beskydskou laťku. V teoretické části je definována terminologie marketingu. Praktická část je zaměřena na samotný návrh marketingového plánu pro Beskydskou laťku. Nejprve jsou zjištěna potřebná data, která slouží jako podklad pro analýzu současného stavu propagace a komunikace Beskydské laťky. V další fázi je práce zaměřena na vlastní návrhy řešení, jak zefektivnit marketingový plán a marketingovou komunikaci této akce. Na základě výsledků analýzy je proveden návrh zlepšení marketingového plánu.
The bachelor thesis deals with the marketing plan of the Beskydská laťka. In the theoretical part a terminology of marketing. The practical part is focused on a design of marketing plan for Beskydská laťka. At First necessary information has to be gathered, which serves as a source for analysis of the current state of promotion and communication of Beskydská laťka. In the following part of the work there are suggestions described how to reach higher efficiency of the marketing plan and communication of this event. Based on the results of the analysis a proposal of a modernization marketing plan is carried out.
Keywords:
Beskydská laťka; marketing; marketing communication; marketing mix; marketing plan; sport marketing; Beskydská laťka; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; marketingový plán; sportovní marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/43120