Original title:
Návrh marketingové strategie
Translated title:
Marketing Strategy Proposal
Authors:
Ferenčák, Richard ; Maštera, František (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost distribuující zdravotnický materiál pro pacienty s onemocněním diabetes. Práce obsahuje teoretická východiska marketingových strategií, analýzu současné situace firmy a celého odvětví. Následně jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí k vyšším ziskům společnosti a také k vyššímu podílu na trhu.
This thesis deals with the design of marketing strategy for a company distributing medical supplies for patients with diabetes. The thesis contains theoretical basis of marketing strategies, analysis of the current situation of the company and the entire industry. Subsequently, suggestions and recommendations are made that will contribute to the company's higher profits and also to a higher market share.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing strategy; SLEPT analysis; SWOT analysis; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SLEPT analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178063