Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis And Proposal For Its Improvement
Authors:
Fojtíková, Kristina ; Hluštík, Radovan (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků bowlingových heren v Uherském Hradišti a navrhnout pro jednu z nich opatření pro její zlepšení. Teoretická část je zaměřena na možnosti marketingového výzkumu, jehož výsledky budou analyzovány v praktické části. Na základě získaných informací budou sestaveny návrhy a opatření, která by měla vést k celkovému zvýšení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami a ke zvýšení tržeb firmy.
The goal of this diploma thesis is to analyze customer´s satisfaction of bowling centers in Uherske Hradiste and for one of them propose the measures for its improvement. The teoretical part if focused on possibilities of marketing research whose results will be analyzed in practical part. On the basis of obtained informations there will be propose suggestions and measures which will lead to general increase of customer´s satisfaction with provided services and to increasing company´s earnings.
Keywords:
analysis; customer; customer´s satisfaction; marketing of services; Marketing research; measurement of satisfaction; questionnaire; analýza; dotazník; marketing služeb; Marketingový výzkum; měření spokojenosti; spokojenost zákazníka; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11735