Original title: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title: Customer Satisfaction Analysis And Proposal For Its Improvement
Authors: Fojtíková, Kristina ; Hluštík, Radovan (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analysis; customer; customer´s satisfaction; marketing of services; Marketing research; measurement of satisfaction; questionnaire; analýza; dotazník; marketing služeb; Marketingový výzkum; měření spokojenosti; spokojenost zákazníka; zákazník

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/11735

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-565130


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share