Název:
Návrh marketingové strategie společnosti ŠPORT PROGRESS
Překlad názvu:
Proposal of the marketing strategy of the company SPORT PROGRESS
Autoři:
Maslen, Roman ; Šimonič, Boris (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Ciežom tejto práce je navrhnúť marketingovú stratégiu pre spoločnosť ŠPORT PROGRESS, za účelom upevnenia pozície na trhu. Práca obsahuje teoretické východiská, charakteristiku podniku, analýzu súčasnej situácie a návrh marketingovej stratégie.
The aim of this work is to draft the marketing strategy for the company SPORTPROGRESS with the intention to strengthen the position on the market. This work contains theoretical basis, features of the company, analysis of the present situation and the suggestions of the marketing strategy.
Klíčová slova:
market; market segmentation; marketing plan; marketing strategy; strategic analysis; strategic management
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25593