Název:
Marketingová komunikace
Překlad názvu:
Marketing Communication
Autoři:
Filipová, Nikola ; Vašková, Anna (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Holding Brno-export s.r.o. Smyslem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingové komunikace firmy, zabývající se především nákupu a prodeje potravinářských surovin. Dle výstupu provedeného dotazníkového šetření jsou následně navržena opatření, která mají za cíl přilákat potencionální zákazníky, udržet stávající zákazníky anebo i zvýšit povědomí o společnosti
This bachelor's thesis is focused on the marketing communication of the company Holding Brno-export s.r.o ..The main purpose of this bachelor‘s thesis is to evaluating the current situation of the marketing communication of the company whitch is focused mainly on purchase and sale of raw food materials. Acording to the outcome of the questionnaire survey there are suggestions for improvement of marketing communication with an aim of increasing new customers, retaining current customers, improving the communication with them and also increasing the company awareness is created
Klíčová slova:
cukr; Holding Brno-export s.r.o.; marketingová komunikace; zákazník; costumer; Holding Brno-export s.r.o.; marketing communication; sugar
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82718