Název:
Hodnota životního cyklu zákazníka
Překlad názvu:
Customer lifetime values
Autoři:
Bellová, Simona ; Vencl, Miroslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práca sa zaoberá problematikou celoživotnej hodnoty zákazníka v stavebnej spoločnosti a všeobecne vo firmách. Teoretická časť je zameraná na význam hodnoty zákazníka pre spoločnosť a na odlišné typy výpočtov celoživotnej hodnoty. V praktickej časti sú spracované konkrétne výpočty celoživotnej hodnoty zákazníkov v stavebnej spoločnosti, ich analýza a vyhodnotenie.
Diploma thesis is focusing on issues of a customer lifetime value in the construction company and in the companies in general. Theoretical part is focusing on the importance of customer value in the company and on various types of calculations of customer lifetime value. Practical part is describing specific calculations of customer lifetime value in the construction company, their analysis and evaluations.
Klíčová slova:
analýza; CLV; hodnota; stavebná spoločnosť; výpočet celoživotnej hodnoty zákazníka; Zákazník; analysis; calculations of a customer lifetime value; CLV; construction company; Customer; value
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/70397