Original title:
Návrh marketingové strategie
Translated title:
Marketing Strategy of a Company
Authors:
Drápal, Jan ; Hlaváč, Michal (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií specifické společnosti. Práce obsahuje analýzu současné marketingové strategie. Na základě této analýzy jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí k vyššímu prodeji produktů, k vyššímu podílu na trhu a k vyšším ziskům firmy.
This thesis is focused on marketing strategy of a specific company. Thesis includes analysis of current marketing strategy. On the basis of the analysis are made suggestions and recommendations, which will lead to higher sales, higher market share and higher profit of analyzed company.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/495