Original title:
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků kavárny Akademie Caffé
Translated title:
The Proposal of Customer Satisfaction Improvement of Akademie Caffé
Authors:
Michalová, Veronika ; Bezděková, Markéta (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků kavárny Akademie Caffé a následným vyhodnocením tohoto výzkumu na základě dotazníkového řešení. Důležitou součástí práce jsou také návrhy a doporučení, které vedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků, a tím i ke zvýšení tržeb a získání lepšího postavení na trhu.
This master´s thesis deals with marketing research of customer satisfaction of Akademie Caffé and subsequent evaluation of this research based on questionnaire as a research instrument. An important part of this work are also suggestions and recommendations that lead to increased satisfaction, thereby increasing sales and gaining a better position in the market.
Keywords:
advertising; analysis; customer satisfaction; Marketing research; promotion; proposals; quality improvement.; questionnaire; respondents; analýza; dotazník; Marketingový výzkum; návrhy; propagace; reklama; respondenti; spokojenost zákazníků; zlepšení kvality.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9761