Original title:
Marketingová strategie pro společnost Eurovia
Translated title:
Marketing Strategy for Company Eurovia
Authors:
Kvapil, Antonín ; Ing.Vladimíra Tomková (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem a tvorbou marketingové strategie. Práce popisuje stav společnosti Eurovia CS, a.s., analyzuje mikroekonomické a makroekonomické prostředí a obsahuje návrhy implementace marketingové strategie ve společnosti.
The Master´s thesis deals with proposal and creation marketing strategy. Thesis describes state of the Eurovia CS, a.s., analyzes microeconomics and macroeconomics surrounding and contains proposals of implementation marketing strategy in the company.
Keywords:
7S analysis; Marketing; Marketing mix; Marketing strategy; PEST analysis; SWOT analysis; Analýza 7S; Marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; PEST analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/18104