Original title:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro Electro World Brno Avion
Translated title:
Marketing Research of Customer Satisfaction for Electro World Brno Avion
Authors:
Zahradník, Tomáš ; Krčmař, Michal (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato práce pojednává o měření spokojenosti zákazníků navštěvujících prodejnu Electro World v Brně v obchodním centru Avion Shopping park. V první části práce jsou vymezeny hlavní cíle, dílčí cíle a metody k jejich dosažení. V druhé části je zpracována teorie, kterou je nutno ovládat pro pochopení problematiky. V navazující praktické části je vyhotovena analýza současného stavu a následně vytvořen dotazník, jehož výsledky jsou posléze analyzovány. V závěru jsou shrnuty veškeré poznatky vyplývající z dotazníkového šetření a následná doporučení pro zlepšení.
This thesis deals with customer satisfaction measurment at the Electro World shop in shopping center Avion Shopping park in Brno. First, primary and secondary goals of the thesis and methods of reaching those goals are defined. Second, theory needed for in-depth understanding of the problematic is introduced. In the following part, analysis of current situation is performed, which is then used as a basis for a questionnaire which is then evaluated and analysed. In the end, recommendations based on the questionnaire result analysis are suggested.
Keywords:
customer´s satisfaction; Electro World; Marketing; marketing research; measuring of satisfaction; questionnaire; dotazník; Electro World; Marketing; marketingový výzkum; měření spokojenosti; spokojenost zákazníka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1540