Original title:
Návrh spolupráce firmy Znovín Znojmo na marketingových aktivitách pohraničí okresu Znojmo
Translated title:
Proposal for Collaboration of Company Znovín Znojmo on Marketing Activities of frontier District of Znojmo
Authors:
Matuščin, Zdeněk ; Mucha, Martin (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá posouzením podmínek pro navržení vhodných marketingových aktivit ve spolupráci s firmou Znovín Znojmo na propagaci jižní oblasti okresu Znojmo. Práce se zabývá teoretickými p ístupy ke zkoumané problematice, vymezuje a charakterizuje ešené území, analyzuje danou oblast a firmu Znovín Znojmo. Na základ SWOT analýzy je vytvo en nový produkt
Bachelor thesis deals with the assessment of conditions for the design of appropriate marketing activities in conjunction with the company Znovín Znojmo to promote Znojmo southern region. This Thesis deals with theoretical approaches to these problems, identifies and characterizes the studied area analyzes the area and copany Znovín Znojmo. Based on the SWOT analysis is a new product created
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing mix of tourism; marketing research; SWOT analysis; tourism; cestovní ruch; Marketing; marketingový mix; marketingový mix cestovního ruchu; marketingový výzkum; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/3118