Original title:
Návrh komunikačního mixu podnikatele Mgr. Lumíra Bednaříka
Translated title:
Communication Mix Proposal of Businessman Mgr. Lumir Bednarik
Authors:
Mizerová, Petra ; Bednařík, Lumír (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce obsahuje návrhy na zlepšení komunikačního mixu podnikatelského subjektu Mgr. Lumír Bednařík, který se zabývá prodejem nástrojů pro obrábění dřeva, dřevěných derivátů, plastů a lehkých slitin. Práce se má stát podkladem pro zavedení efektivního komunikačního mixu, který zahrnuje návrhy a doporučení, jejichž cílem je upevnit vztahy se stávajícími zákazníky a nalézt nové odběratele. Uplatnění návrhů by mělo vést k růstu zisku podnikatele.
Master's thesis contains proposals for improvement of communication mix by entrepreneurial subject Mgr. Lumír Bednařík that is engaged in selling woodworking tools, wooden derivatives, plastics and light alloys. Thesis is supposed to be a basis for implementation of effective communication mix which contains proposals and recommendations whose objective is to strengthen relations with current customers and finding new ones. Execution of these proposals should lead to growth of businessman’s profit.
Keywords:
communication mix; competition; customer.; Marketing; marketing mix; komunikační mix; konkurence; Marketing; marketingový mix; zákazník.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/31497