Original title:
Zlepšení marketingového mixu obchodu s nábytkem
Translated title:
Improvement of Furniture Store's Marketing Mix
Authors:
Jančar, Jaroslav ; Domanižová, Petra (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu podniku. Ve své práci se budu zabývat analýzou aktuálního stavu firmy, zjištěním nedostatků a následným návrhem nového řešení marketingového mixu a zlepšení. První část práce je teoretická, se zaměřením na základní pojmy marketingu a představení jednotlivých analýz. Druhá část patří praktickému výzkumu, jehož cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.
The subject of this thesis is to design a marketing plan in the company. In my thesis I will analyse current status of the company, so I can identify deficiencies and design new solutions and improvements. The first part is theoretical, focusing on the basic concepts of marketing and introducing each analyse. The second part includes practical research, which aims to improve the marketing plan of the company.
Keywords:
Marketing; marketing plan; place; price; product; promotion; cena; Marketing; marketingový plán; místo; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/192413