Original title:
Návrh na změnu a rozšíření marketingových aktivit v realitní kanceláři
Translated title:
Proposal to Amend and Expand Marketing Activities in Real Estate
Authors:
Julinová, Martina ; Kuchařík, Lukáš (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Předložená diplomová práce se zabývá marketingovým mixem, který je v realitní kanceláři VL REALITY s.r.o. v současné době aplikován. Na základě teoretických východisek a komplexní analýzy vybrané společnosti jsou pak v praktické části navrženy změny a doporučení, které mají vést k budování brandu a ke zlepšení situace společnosti na trhu a k získání nových zákazníků.
This thesis deals with the marketing mix, which is in a real estate agent VL REALITY s.r.o. currently applied. Based on the theoretical bases and a complex analysis of the selected company is the practical part of the proposed changes and recommendations which should lead to building a brand and improve the situation on the market and acquire new customers.
Keywords:
advertising; brand; communications mix; Marketing strategy; real estate agency; brand; komunikační mix; Marketingová strategie; realitní kancelář; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27893