Original title:
Marketingový mix podniku
Translated title:
Company Marketing Mix
Authors:
Bauer, Lukáš ; Nowotna, Andrea (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Serv – All s.r.o. Předmětem této práce je provedení analýzy současného stavu podniku z hlediska marketingového mixu a vytvoření vlastních návrhů na jeho zlepšení. Základem pro tuto práci je současný marketingový mix společnosti Serv – All s.r.o., analýza konkurence, analýza zákazníka, Porterův model pěti sil a SWOT analýza.
This bachelor’s thesis deals with marketing mixture of the Serv – All s.r.o. company. The aim of the thesis is to make analysis the current situation in the company from the view of marketing mixture and to create our own suggestions for its improvement. Basis for this thesis is present marketing mixture of the Serv – All s.r.o. company, competitors analysis, customer analysis, Porter’s five forces analysis and SWOT analysis.
Keywords:
analysis; competitors; Marketing; marketing mix; product; promotion; suggestion; analýza; konkurence; Marketing; marketingový mix; návrh; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67525