Original title:
Strategie rozvoje malé firmy
Translated title:
Strategy of Small Company Development
Authors:
Kolářová, Ivana ; Mucha, Martin (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá strategií rozvoje malé firmy. Nejprve jsou formulovány teoretické poznatky, východiskem pro zpracování návrhů je pak vypracování analýzy současného stavu. Dále práce obsahuje návrhy, které vedou ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti, ale také k efektivnějšímu poskytování nabízených služeb.
The master's thesis is focused on development strategy of a small company. First we describe theoretical knowledge, then we form suggestions, based on an analysis of current company state. The thesis also consists of proposals, which lead to better competitive advantage of the company and more efficient execution of product sales.
Keywords:
advertising; competition; development company; environmental analysis; Strategy; analýza prostředí; inzerce; konkurence; rozvoj firmy; Strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/10512