Original title:
Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o.
Translated title:
Marketing Research on the New Market for Company RYTMIK s.r.o.
Authors:
Geyerová, Vladimíra ; Vaňková, Šárka (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro společnost XXX s.r.o.. Tato společnost poskytuje zájmové kroužky pro děti do mateřských škol. Konkrétně je tato práce zaměřena na marketingový výzkum nového trhu Hodonínsko. Tato diplomová práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního okolí, srovnání plánu se skutečností a návrhy ke zlepšení chodu společnosti.
The master thesis is undertaking marketing research for company XXX, Ltd. which is providing hobby groups for children in kindergartens. This master thesis is specifically focused on marketing research of a new market Hodoninsko. This thesis is including analysis of external and internal environment, comparison of the plan with reality and proposals of how to improve the company operations.
Keywords:
7 S model; kindergartens; PESTE analysis; Porter diamond model; SWOT analysis; mateřské školy; model 7 S; PESTE analýza; Porterův diamant; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9170