Název:
Návrh komunikační strategie Kavárny ERA a expozice o brněnském funkcionalismu
Překlad názvu:
Proposal of Communication Strategy of Café ERA and Brno Functionalism Exhibition
Autoři:
Hrdová, Zuzana ; Javora, Tomáš (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce má sloužit jako podklad pro rozhodování vedení občanského sdružení Studio 19, o.s. při tvorbě podnikatelského záměru. Cílem práce je uvědomit si nevyužité prostředky a příležitosti a navrhnout komunikační mix pro nově otevíraný gastroprovoz s názvem Kavárna ERA a expozici o brněnském funkcionalismu.
Bachelor thesis should be used as a source for decision-making process by the management of the citizen association Studio 19 while creating a business plan. The main aim of this bachelor thesis is to realize an idle capital and opportunities and the proposals for a communation mix for the newly open restaurant called Café ERA and Brno functionalism exhibition.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketing pohostinství; marketing umění; marketingová komunikace; marketingový mix; marketingový výzkum; reklama; advertising; arts marketing; catering marketing; communication mix; marketing; marketing communication; marketing mix; marketing research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1147