Název:
Využití CRM pro posílení konkurenční pozice vybrané společnosti
Překlad názvu:
Application of CRM for Strengthening Competitive Position of Chosen Company
Autoři:
Vašková, Helena ; Barboříková, Irena (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Řízení vztahů se zákazníky je tématem napříč všemi obory. Jeho význam spočívá především v budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky s využitím informačního systému. Cílem práce je analýza stávající úrovně řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti a návrh opatření vedoucích k jejímu zlepšení.
Customer relationship is the theme across all segments. Its importance consists especially in building long-term relationships with customers. This master‘s thesis deals with customer relationship management using information system. The aim of the thesis is to analyse current CRM level in chosen company and to give the improvement proposals.
Klíčová slova:
CRM; databáze zákazníků; informační systém pro podporu CRM; řízení vztahu se zákazníkem; CRM; CRM system; customer relationship management; database of customers
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177972