Název:
Návrh komunikačního mixu společnosti
Překlad názvu:
The Proposal of Company Communication Mix
Autoři:
Klusáček, Jiří ; Sýkorová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku komunikačního mixu společnosti Huhtamaki ČR, a. s. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům marketingu. V další části je analýza současného stavu komunikačního mixu společnosti. Poslední část diplomové práce je věnována návrhům na změnu a doplnění stávajícího komunikačního mixu.
This diploma thesis focuses on problems of communication mix of the company Huhtamaki ČR, a. s. The first part deals with the theoretical knowledge of marketing. Next part analyzes the current status of the communication mix of the company. In the last section suggests for an optimal solution for changes in communication mix.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační mix; konkurence; Marketing; marketingový mix; prezentace.; reklama; zákazník; advertising; communication; communication mix; competition; customer; Marketing; marketing mix; presentation.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9764