Original title:
Návrh změn/úprav marketingové komunikace konkrétní organizace
Translated title:
Proposal for changes/ modifications in marketing communication of a specific organization
Authors:
Vu, Thi Thanh ; Kosinová, Diana Tuyet-Lan (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a návrhy na zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Diecézní Charity Brno. V první části se zabývá analýzou vnitřních i vnějších faktorů ovlivňujících prostředí organizace, které jsou v závěru následně shrnuty. Na základě shrnutí budou navrženy doporučení ke zlepšení marketingové komunikace služeb pro cizince na Diecézní Charitě Brno.
The master’s thesis focuses on the analysis and proposal for improvement of marketing communication of the non-profit organization Diecézní Charita Brno. The first part deals with the analysis of internal and external factors influencing the environment in the organization, which are subsequently summarized in the end of the analysis. Based on the summary, proposals for improvement in marketing communication for services for foreigners at the Diecézní Charita Brno will be introduced.
Keywords:
communicational mix; Marketing; non-profit organization; service; komunikační mix; Marketing; nezisková organizace; služba
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178054