Original title:
Marketingový mix společnosti OKNOSERVIS s.r.o.
Translated title:
Marketing Mix of Company OKNOSERVIS s.r.o.
Authors:
Šmardová, Gabriela ; Doležel, Aleš (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu společnosti OKNOSERVIS s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem plastových a hliníkových oken a dveří. Na základě analýzy společnosti a primárního výzkumu, v práci navrhuji opatření na zvýšení úrovně marketingového mixu ve společnosti.
The bachelor thesis is most importantly focused on the analysis of the Marketing mix at the company – OKNOSERVIS Ltd., which is concerned with the production and sale of plastic and aluminium windows and doors. Based on the analysis of the company and primary research, I suggest certain measures in order to increase the level of Marketing mix at the company.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing mix tools; Porter’s analysis; SLEPTE analysis.; SWOT analysis; Marketing; marketingový mix; nástroje marketingového mix; Porterova analýza; SLEPTE analýza.; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/32120