Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction
Autoři:
Váňová, Kateřina ; Macurová, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Poskytuje teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového výzkumu včetně jejich praktické aplikace v konkrétním podniku a prezentuje výsledky analýzy získaných dat. Současně předkládá návrhy na zlepšení stávajícího stavu.
This master´s thesis is focused on the marketing research of customer satisfaction. It provides the theoretical knowledge concerning the field of marketing research, including its practical application in the company and presents the results of the analysis of obtained data. At the same time it proposes improvement suggestions of existing situation.
Klíčová slova:
dotazník; image společnosti; Marketing; marketingový mix.; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; company image; customer satisfaction; Marketing; marketing mix.; marketing research; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18603