Název:
Genderové stereotypy v reklamě na technické produkty
Překlad názvu:
Gender Stereotypes in Technical Products Advertisements
Autoři:
Kolomiichuk, Liubov ; Walek, Agata (oponent) ; Rujbrová, Šárka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
Práce se zabývá mediální reprezentací genderových stereotypů v reklamních sděleních. Jsou diskutovány pojmy reklamy, genderu a stereotypů a uvedeny závěry výzkumů na téma výskytu genderových stereotypů v reklamě. Rovněž jsou analyzovány genderové stereotypy, jež se objevují v soudobé reklamě na různé druhy produktů.
The thesis is focused on media representations of gender stereotypes in advertising. The definition of advertising, gender and stereotypes is discussed, the conclusions of studies of gender stereotypes in advertising are presented. Gender stereotypes which appear in present-day advertising of different kinds of products are analysed.
Klíčová slova:
Advertising; gender; gender stereotypes; media; gender; genderové stereotypy; média; Reklama
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/173774