Original title:
Výzkum tržní orientace firem
Translated title:
Research of the Market Orientation of Companies
Authors:
Klasová, Zuzana ; Kubík, Jiří (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá výzkumem tržní orientace firem a hledá závislost mezi mírou tržní orientace a firemní kulturou. V souladu se stanovenými cíly vyhodnocuje získané informace a srovnává postavení jednotlivých firem v daném oboru.
The master thesis deals with the problem of companies market orientation research and resolves the relation between the measure of market orientation and companies culture. Obtained information and companies position in specified field is evaluated in accordance with established objectives.
Keywords:
company culture.; Market orientation; marketing research; firemní kultura.; marketingový výzkum; Tržní orientace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7090