Original title:
Návrh opatření pro zvýšení prodejnosti Třebíčského deníku
Translated title:
Draft of measures for sales promotion of Třebíč daily newspaper
Authors:
Kyšáková, Lenka ; Guštafíková, Silvia (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce navrhuje na základě provedeného marketingového výzkumu vhodná opatření, která by měla vést ke zvýšení prodejnosti Třebíčského deníku. Teoretické poznatky jsou aplikovány na reálnou situaci vybrané firmy. Praktická část analyzuje výsledky provedeného marketingového výzkumu a presentuje návrhy z něho vyplývající.
On the basis of a performed research, the master's thesis offers suitable measures, which should lead to more efficient sales of Třebíč daily newspaper. The theoretical knowledge is applied to a real situation of the chosen company. The practical part then analyses the results of the performed marketing research and presents arising proposals.
Keywords:
daily newspaper; marketing research; measure; newspaper reader; publishing; deník; marketingový výzkum; opatření; vydavatelství; čtenář
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/25453