Název:
Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje
Překlad názvu:
Marketing Communications with an Emphasis on Sales Promotion
Autoři:
JURKOVÁ, Martina Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce, zpracovaná na téma Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje, je zaměřena na marketingovou komunikaci značek českých pivovarů společnosti Heineken Česká republika, a.s. Tato práce je věnována nástrojům podpory prodeje a jejich využití v gastronomických zařízeních a v maloobchodu. Cílem této práce je podrobně zanalyzovat nástroje podpory prodeje u dvou zákaznických segmentů, které jsou ve společnosti využívány, porovnat s nástroji, které jsou uváděny v literatuře a následně doporučit či nedoporučit další nástroje na podporu prodeje a navrhnout možná zlepšení pro současné nástroje.The title of this master´s thesis is Marketing Communications with an Emphasis on Sales Promotion. This master´s thesis is focused on marketing communications of czech beer brands in the company Heineken Česká republika, a.s. The main aim of this thesis is to analyse and describe sales promotion tools which have been used in the chosen company and to propose or recommend new tools which could be potentially used on the basis of comparison of used tools with the tools which can be found in the literature.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; pivovary; podpora prodeje; značka; zákaznické segmenty; brand; breweries; customer segments; marketing communications; sales promotion Citace: JURKOVÁ, Martina. Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/21733