Original title: Zobrazování voxelových scén pomocí ray tracingu v reálném čase
Translated title: Rendering of Voxel-Based Scenes Using Real-Time Ray Tracing
Authors: Menšík, Jakub ; Milet, Tomáš (referee) ; Matýšek, Michal (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2021
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: ambient occlusion; Burt; DirectX 12; filtering; global illumination.; hard shadows; noise; parallelism; path tracing; procedurl generation; ray tracing; real-time ray tracing; real-time rendering; reprojection; shading; shadows; soft shadows; SVGF; Unity; Unity Jobs; variance; volumetric terrain; voxel; ambient occlusion; Burst; DirectX 12; filtrování; globální osvětlení.; měkké stíny; ostré stíny; paralelismus; procedurální generování; reprojekce; sledování cest; sledování paprsku; sledování paprsku v reálném čase; stínování; stíny; SVGF; Unity; Unity Jobs; variance; volumetrický terén; voxel; vykreslování v reálném čase; šum

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/200203

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-555227


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share