Název:
Návrh CRM pro internetový obchod pomocí projektu
Překlad názvu:
The Proposal of CRM for Internet Shop Through the Project
Autoři:
Kovaříková, Monika ; Fiala, Zdeněk (oponent) ; Zvejšková, Michaela (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá efektivními řešeními pro řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ABC, s.r.o. Zaměřuje se na faktory působící na spokojenost a loajalitu zákazníků, kteří ve výsledku reflektují zisk společnosti. Práce poskytuje návrh pro zlepšení stávající situace zákaznické podpory internetových stránek.
The bachelor thesis searches possible solutions to CRM (Customer Relationship Management) in the company ABC, s.r.o. It focuses on satisfaction influences and customer loyalty, which results in the company profitability. This thesis provides an improvement project of current customer support state in the website.
Klíčová slova:
internetové stránky; projekt; spokojenost zákazníků; řízení vztahů se zákazníky; Customer Contentment; Customer Relationship Management; Project; Website
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/24919