Original title:
Návrh zlepšení marketingové strategie firmy
Translated title:
Improvement of the Company Marketing Strategy
Authors:
Duroňová, Petra ; Rovnaník,, Eduard (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá analýzousoučasné marketingové strategie firmy PROFI am BAU CM, spol. s.r.o. Východiskem práce budou teoretické znalosti z marketingu a komunikace. V praktické části chci na základě provedených analýz a výzkumů navrhnout zlepšení a zkvalitnění marketingové strategie s propočtením nákladů.
This diploma work analyzes the current marketing strategy of Profi am Bau CM, spol. Ltd. Resource of the work will be theoretical knowledge of marketing, communication and analysis of findings from internal and external area company. On the basis of the analysis and research I want design improvements and better marketing strategy with calculating costs in the practical part. The guestionnaire will be feedback and it will evaluate the view of company strategy.
Keywords:
analyse; communications; Marketing; promotion; strategy; marketing; marketingová analýza; marketingová strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/2603