Original title:
Návrh na zlepšení poskytovaných služeb
Translated title:
Recommendation for Improvement of Provided Services
Authors:
Heyduk, Petr ; Horáčková, Saša (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků, formou průzkumu za pomocí dotazníků. Na základě výsledků jsou vytvořeny návrhy na zlepšení poskytovaných služeb společnosti Piccolo Mondo s.r.o.. Návrhy povedou k zvýšení úrovně spokojenosti zákazníka.
This thesis analyzes customer satisfaction surveys, using questionnaires. Based on the results are made suggestions for improving the services offered by Piccolo Mondo Ltd. It will increase levels of customer satisfaction.
Keywords:
customer; customer satisfaction; Marketing; questionnaire; satisfaction analysis; survey; SWOT analysis; analýza spokojenosti; dotazník; Marketing; průzkum; spokojenost zákazníka; SWOT analýza; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1111