Název:
Podpora prodeje a její formy ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Sales promotion and its forms in chosen company
Autoři:
HLAVATÁ, Renata Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce má za cíl provést analýzu podpory prodeje ve vybrané firmě - DM drogerie markt, s. r. o. a navrhnout opatření pro zlepšení na základě analýzy současné situace. Současnou situaci jsem analyzovala na základě ifnormací z firmy a dotazníkem. Výsledkem je zjištění, že společnost využívá velké množství forem podpory prodeje. Firma DM drogerie markt, s. r. o. obchoduje s drogistickým zbožím. V tomto odvětví je velká konkurence. Společnost se snaží nejen získat si zákazníky, ale i udržet si stávající. Podpora prodeje a reklama jsou obrazem společnosti.This bachelor thesis is intended to make an analysis of sales promotion in chosen company - DM drogerie markt, s. r. o. and to propose improvement measures on the basis of analysis of current situation.I analysed current situation on the basis on information from the company. I found that the firm uses plenty of the sales promotion is on a high level.Firm DM drogerie markt, s. r. o. trades with dry goods. There is very strong competing business. Company seeks its customers and keeps current customers. To the effect performs loaded loyalty bonus. Sales promotion and advertising are image of the company.
Klíčová slova:
Podpora prodeje; prodej; společnost; trh; Company; Market; Sale; Sales Promotion Citace: HLAVATÁ, Renata. Podpora prodeje a její formy ve vybraném podniku. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19821