Název:
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Proposal to improve Marketing Communication of a Concrete Company
Autoři:
Romanová, Eva ; Křivánková, Renata (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje předně na vysvětlení problematiky marketingové komunikace v části teoretické. V praktické části aplikuji teorii na konkrétní podnik. Zaměřuji se na analýzu aktuální situace e-shopu Spavín a v navrhuji zlepšení v oblasti marketingové komunikace, které by mohly tomuto e-shopu prospět a posílit ho.
Bachelor thesis is firstly focusing on explain issues of marketing communication in theoretical part. I apply theory from theoretical part on the company in practical part. I focus on analysis of the current situation of the e-shop Spavín. I also propose marketing improvement that could make this e-shop stronger.
Klíčová slova:
komunikace; marketing; marketingová analýza; marketingová komunikace; online marketing; zákazník; communication; customer; marketing; marketing analysis; marketing communication; online marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205179