Název:
Studie rekonstrukce železničních stanic Adamov a Rájec-Jestřebí
Překlad názvu:
Upgrading of Adamov and Rájec-Jestřebí Railway Station
Autoři:
Burget, Josef ; Rotschein, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Adamov a Rájec-Jestřebí v rámci zvýšení bezpečnosti a propustné výkonnosti traťového úseku Brno-Skalice nad Svitavou. V žst. Adamov je navržena úprava pravé části brněnského zhlaví a koleje č. 4. Jsou zajištěny tří nástupní hrany (3x170m). Nástupiště splňuje podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Jsou zajištěny 4 průjezdné dopravní koleje. Nebylo zasaženo do kolejiště na již rekonstruovaném blanenském zhlaví. Byla navržena konstrukce železničního spodku a odvodnění koleje č. 4. V žst. Rájec-Jestřebí je navržena úprava koleje č. 6. Jsou zajištěny tří nástupní hrany (3x170m). Nástupiště splňuje podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Jsou zajištěny 4 průjezdné dopravní koleje. Byla navržena konstrukce železničního spodku a odvodnění koleje č. 6. Je respektována poloha železničního mostu a přejezdu ve stanici.
The aim of the diploma thesis is the reconstruction of Adamov and Rajec-Jestrebi railway stations in order to safety and track capacity of the railway section Brno – Skalice nad Svitavou increasing. The right side of Brno station head end track number 4 are designed in the Adamov railway station. The three platform edges (3x170m) are designed. The safety conditions for the movement of persons with reduced mobility are ensured. Four drive-through traffic tracks and Blansko station head are kept. New substructure and drainage of the track number 4 are designed.
Klíčová slova:
kolej; nástupiště; Rekonstrukce; trativod.; železniční stanice; drain.; platform; railway station; Reconstruction; track
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11132