Original title:
Návrh na efektivní prodej služeb ve zdravotnictví
Translated title:
The Proposal for an Effective Sale System of Health Services
Authors:
Sztefková, Michaela ; Kobe, Pavel (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a následné vyhodnocení současného stavu nově vzniklé společnosti Medicomfort, s.r.o. Na základě zjištěných informací jsou pak vypracovány návrhy ke zlepšení marketingové strategie.
The Master's thesis is focused on analysis of internal and external environment and evaluation of current situation of recently established company Medicomfort, s.r.o.. Proposal for improvement of marketing strategy is constructed, based on discovered information.
Keywords:
7S analysis; competition; customer; marketing; marketing mix; service; SLEPT analysis; SWOT analysis; 7S analýza; konkurence; marketing; marketingový mix; SLEPT analýza; služba; SWOT analýza; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/14031