Název: Strategická koncepce malé distribuční firmy
Překlad názvu: The Strategic Conception of Small Distribution Company
Autoři: Brázda, Lukáš ; Šmíd, Rudolf (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distribuční činnost; služby; strategie malých a středních podniků; vedení změny; distributional activity; leading changes; services; strategy for small and medium-sized enterprises

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12339

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-553702


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet