Název: Poruchy učení na 1.stupni ZŠ ve vztahu k motivaci.
Překlad názvu: Learning disorders in relation to motivation in elementary schools.
Autoři: MILFAITOVÁ, Lucie
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá utvářením výkonové motivace žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ. Ukazuje na zásadní roli učitele při formování motivační struktury u žáka a upozorňuje na možná rizika v souvislosti s poruchami učení. Zabývá se různými přístupy k žákům a ukazuje na souvislost vzdělávacích postupů s rozvojem motivace žáka. Představuje závěry výzkumu, který zjišťoval, jaké formy motivace učitelé v průběhu vyučování využívají při práci s žáky se SPU, jak je motivují ke vztahu ke škole, učení a vzdělávání, zda pracují s těmito žáky individuálně, odlišně oproti ostatním.
Citace: MILFAITOVÁ, Lucie. Poruchy učení na 1.stupni ZŠ ve vztahu k motivaci.. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/17388

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55363


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet