Original title:
Marketingové plánování ve veřejné správě
Translated title:
Marketing Planning in the public sector
Authors:
Vařbuchta, Petr ; Budíková, Michaela (referee) ; Dohnal, Radek (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketing, konkrétně marketingové plánování aplikované do prostředí veřejné správy v rámci územní samosprávy. Teoretická část se věnuje veřejné správě, základním prvkům marketingu a marketingu užitému v prostředí veřejné správy. Praktická část se zabývá analýzou územně samosprávného celku, výzkumy zaměřenými na jeho obyvatele a zákazníky a návrhem marketingového plánu.
Diploma thesis focuses on marketing, specifically on marketing planning applied from its common form into local goverment. Theoretical part pursues basic elements of marketing and marketing implemented into the sphere of local goverment. Practical part analyses enviroment of local goverment, researches based on its citizens and visitors and drafting marketing plan.
Keywords:
local goverment.; Marketing; marketing enviroment; marketing planning; Marketing; marketingové plánování; marketingové prostředí; samospráva.; veřejná správa
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/57790