Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Authors:
Andrýsková, Jana ; Michalčíková, Monika (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a komunikačních nástrojů úklidové společnosti BEDNÁŘ-UH, s.r.o. Pomocí dotazníku bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a předloženy návrhy na její zvýšení. Dále budou navrhnuty nové služby, které společnost může zařadit do své stálé nabídky.
This thesis is focused on the analysis of customer´s satisfaction and of comunication´s instruments of Josef Bednář – cleaning servis. Actual customer´s satisfaction will be find by the list of questions and the proposals for increase will be propose. Then the right comunication´s instruments for getting new customers will be propose.
Keywords:
Customer´s satisfaction; questionnaire; dotazník; Spokojenost zákazníků
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/25638