Original title:
Návrh nového marketingového MIXu výrobní firmy
Translated title:
The Proposal of New Marketing MIX of Production Firm
Authors:
Koukalová, Barbora ; Sekanina, Ignác (referee) ; Petráš, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem mé bakalářské práce „Návrh nového marketingového mixu výrobní firmy“ je analýza současného stavu marketingového mixu obuvnické firmy Bábor Eurodance a návrh změn na zkvalitnění. První kapitola pojednává o historii marketingového mixu a popisuje jednotlivé prvky koncepce 4P . Druhá kapitola se zaměřuje na popis vybrané firmy a jednotlivých prvků marketingového mixu a zhodnocení nedostatků současného marketingového mixu. Poslední kapitola je věnována návrhu změn na zkvalitnění současného marketingového mixu a přínosům a nákladům navrhovaného řešení.
Theme of my Bachelor Thesis called “Proposal of New Marketing Mix Production Company” is the analysis of current condition of marketing mix in shoemaking company Bábor Eurodance and proposal of changes at enhancement. The first chapter deals with history of marketing mix and describes individual featurses of conception 4P. Second chapter aims at describing the selected company and individual features of marketing mix. It also evaluates the insufficiency in the current marketing mix. Last chapter is devoted to the proposal of changes at current marketing mix enhancement and also to contributions and costs of the proposed solution.
Keywords:
marketing mix; place; price; product; promotion; cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27821