Original title:
Rozvoj komunikačního mixu obchodní firmy
Translated title:
Development of Communication Mix of Company
Authors:
Košnarová, Magdaléna ; Kudláček, Josef (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhu marketingové podpory prodeje pro společnost Auto RS, v. o. s., která se specializuje na prodej autodílů pro všechny typy vozidel, distribuci příslušenství a distribuci pohonných hmot v podobě LPG. Pro sestavení návrhu poslouží analýza společnosti a konkurence v oblasti marketingové podpory. Cílem návrhu je posílení konkurenceschopnosti a získání více stálých zákazníků než doposud.
This batchelor´s thesis deals with composition of marketing sales support proposition for company Auto RS, v. o. s., which specialises in car parts sales for all the types of vehicles, distribution of accessories and distribution of LPG fuel. Composition of this proposition will be based on analysis of the company and competition in area of marketing support. The aim of this proposition is to strengthen the ability to compete and to gain more regular customers than up until now.
Keywords:
advertisement; Communication mix; competition; marketing; marketing mix; promotion.; public relations; strategy; Komunikační mix; konkurence; marketing; marketingový mix; propagace.; public relations; reklama; strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/28045