Název:
EKOGEN - zavedení produktu na trh
Překlad názvu:
EKOGEN - introduction of a new product on a market
Autoři:
COUFAL, Jan Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním tématem bakalářské práce je zavádění produktu na trh a aplikace v praxi. Práce se skládá ze dvou částí. V části teoretické se zaměřuji na objasnění základních pojmů, především marketingového výzkumu a marketingového mixu. Hlavními kapitolami v praktické části jsou, charakteristika společnosti a seznámení s výrobkem. Na které navazují jednotlivé kroky zavádění výrobku na trh.Main topic of the bachelor thesis is introduction of product on the market and application in praxis. The thesis composes from two parts. The theoretical part aims to clarification of basic terms, mainly marketing research and marketing mix. Main sections in the practical part are characterisation of the company and description of the product, and then individual steps of introduction of the product to the market are described.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; Marketing; Marketing mix; Marketing research Citace: COUFAL, Jan. EKOGEN - zavedení produktu na trh. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15161